3 Ekim 2010 Pazar

Trabzonspor Beşiktaş Maçı Özeti Golleri izle - 03.10.2010


Yönetim bazında sıkıntılı günler geçiren Trabzonspor'un konuğu Beşiktaş olacak.


Trabzonspor'da işler yolunda giderken yönetimde patlak veren kriz takıma da olumsuz yansıdı. Son maçta da takımı çok beğenmedim. Ancak Engin'in orta sahaya yeniden gelişi takımı toparladı. Selçuk ve Colman'ın açıklarını kapamasını bildi. Bu üçlünün yanına seçilecek olan iki isim çok önemli olacak Trabzonspor için. Bence Umut sol açık gibi kullanılıp Cale'ye savunmada yardım etmesi çok daha kritik bir nokta olacaktır. Yattara ve Burak bu maça çok lüks olacaktır. Jaja forvet arkası denenmelidir. Göbekten geldiğinde çok daha etkili. Savunmada Ceyhun ve Cale ikilisi bu maçta çok zorlanacaktır.

Beşiktaş ligin en iyi organize olmuş takımı görünümünde. Schuster ile hem yönetim hemde oyuncular arasında özel bir bağ kuruldu. Bu dengeli yaklaşım başarıyı da getiriyor. Bu maçta Beşiktaş Querasma ile çok etkili olacaktır. Sağ açıkta daha çok onu kullanacaktır. Cale'nin zayıflığını iyi değerlendireceklerini düşünüyorum. Savunmada ve kaleci arasında anlaşmazlıklar arada yaşanıyor. Bu maçta da savunmanın açıklar vereceğini düşünüyorum. Zaten Schuster'de bunun farkında ve 3 ön libero gibi önlemler almaya çalışıyor. Maçın zevkli ve gollü geçeceğini düşünüyorum. 2.5 gol üstünü bu maçta öneriyorum.

Trabzonspor Beşiktaş Macı izle, Trabzonspor Beşiktaş Maçı kaç kaç, Trabzonspor Beşiktaş Maçını bedava izle, Trabzonspor Beşiktaş Maçını canlı izle, Trabzonspor Beşiktaş Maçını canlı seyret, Trabzonspor Beşiktaş Maçını izle, Trabzonspor Beşiktaş Maçını online izle, Trabzonspor Beşiktaş Maçını seyret, Trabzonspor Beşiktaş Maçının kadroları,Ts Bjk Maçini Canli izle,Ts Bjk Maçi Canli izle,Ts Bjk Canli izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder