2 Eylül 2010 Perşembe

Ercan Demirel Elveda Deme Bana Dinle


Ercan Demirel Elveda Deme Bana Dinle

Birazda olsa sanatçımızın biyografisinden bahsedelim. Ercan Demirel Almanya da 15.03.1984 tarihinde dünyaya gelmiştir. Müzik hayatında Almanya da başlamıştır. Abisinin de desteği ile birlikte Org dışında gitar ve saz ile kendisini yetiştirmeye karar vermiştir. 2007 Yılında Frankfurt Havana club de şarkı yarışmasına katılara birincilikle döner oradan. Ercan Demirel`in söylemiş olduğu Elveda Deme Bana şarkısını sitemizden online olarak dinleyebilirsiniz. Ercan Demirel Elveda Deme Bana Dinledikten sonra yorumlarınızı esirgemeyiniz. İyi seyirler.



Ercan Demirel Elveda Deme Bana Şarkı Sözü

Karsimda durdugunda gözlerine baktigimda.
Icimden birseyler kopuyor olmuyor.
Nefesim daraliyor yeminler bozuluyor.
Cinmisin perimisin anlamadim.
O deniz gözlerinden alamam gözlerimi.
Gider eski zamana aglarim yana yana.

Gitme kal be yanimda, Surada bas ucumda.
Sana kurban olurum elveda deme bana.
Ben seni el üstünde, Hatta bas üstünde.
Tasirim merak etme elveda deme bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder