4 Eylül 2010 Cumartesi

Ceza Fark Var Dinle


Ceza Fark Var Dinle

Az da olsa sanatçımızın biyografisinden bahsedelim. Sanatçımız Ceza 1977 yılında İstanbul Üsküdar semtinde hayata gelmiştir. Ceza ismini katıldığı bir yarışmada, yarışmacıların "Eywah Cezamız Geldi" demesiyle birlikte bu ismi kullanmaya başlamıştır. Sanatçımız Ceza'nın söylemiş olduğu Fark Var şarkısını sitemizden online olarak dinleyebilirsiniz. Ceza Fark Var Dinledikten sonra yorumlarınızı yorum olarak yaparsanız seviniriz. İyi seyirler dilerim.



Ceza - Fark Var Şarkı Sözü

fark var seninle iyi arasında büyük bir, fark var benimle senin aranda kocaman bir,
fark var kötüyle benim aramda irice bir, fark var iyiyle kötü arasında duran…

maymunlar cehennemindeyim, hiç kimse duymamış, sordum hiç kimse görmemiş ve hiç kimse konuşmamış,
korkular dolup taşınca komşularda kalmamış, yalancı şahitler çoğalmış, ordularda saf almış, sanki herkes zan altında, pozisyon sert penaltı,
yeraltından çıktım ben çoktan fareydim çok yol aldım, korktum bazen bende herkes gibi umudum kalmadı,
fakat sabrımsa aramızdaki en büyük farktır, gönlüm kavga etmek istemez bıktım da zaten, çelimsizlerle uğraşıp, şaşırmışa laf anlatmak,
beyinsizlerle sohbetler, gereksizlere öğütler, bakışlardan bellidir kim ne ister, niyetse nedir, orda kimse yok mu hadi biraz ses ver,
burada ben sıkıldım yaklaş bana el ver, eninde sonunda görüşeceğiz elbet, şimdilik benden bu kadar iyi bu mesafe…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder