2 Eylül 2010 Perşembe

Murat Dalkılıç Kasaba Dinle


Murat Dalkılıç Kasaba Dinle

Sanatçımız Murat Dalkılıç çıkardığı ilk albümden herkesin beğenisini toplamaya başlamış oldu. Yapmış olduğu ilk albüm müthiş bir ilgi gördü. Murat Dalkılıç Beykent Üniversitesinde oyunculuk bölümünü okumaktadır. Murat Dalkılıç`ın söylemiş olduğu Kasaba şarkısı ritmi ve şarkı sözleri şahsen benim hoşuma gitti sizlere de tavsiye ederim. Murat Dalkılıç Kasaba Dinledikten sonra yorumlarınızı esirgemeyiniz.



Murat Dalkılıç - Kasaba Şarkı Sözü


Zaman zaman seni o saran düşünceler bitti aman aman
Durup durup sonra yine yanan
Ateş yerinde duman duman
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet...
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet...
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet...
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet...

Al herşeyini yanına,
Yüreğine...
Benden ne ateş olur ne soba
Söz veremem yarına...
Bana senden ne köy olur nede kasaba...

Zaman zaman seni o saran düşünceler bitti aman aman
Durup durup sonra yine yanan
Ateş yerinde duman duman
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet...
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet...
Senle yaşadığıma sözüm yok,
Yaşanan kısmet...
Sonrasını da ben konuşmam,
Sevmem nisbet...

Al herşeyini yanına,
Yüreğine...
Benden ne ateş olur ne soba
Söz veremem yarına...
Bana senden ne köy olur nede kasaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder