4 Ekim 2010 Pazartesi

Facebook Sayfa Kimliği Doğrulama


Facebook Sayfa Kimliği Doğrulama

Eğer sizde sayfanızda;

" Bu Sayfa'nın, temsil ettiği marka, şirket, kişi veya kuruluşla ilişkisini onaylamanız gerekiyor. Lütfen aşağıdaki işlemlerden birini yapın:

1. Resmi internet sitenize Facebook Sayfanızın bağlantısını koyun.
2. Hesabınıza, şirketinizle veya markanızı yönetmeye yetkili bir şirketle (örn. yönetim şirketi veya Halkla İlişkiler firması) resmen ilişkili bir e-posta adresi ekleyin veya Sayfanıza böyle bir e-posta adresine sahip başka bir yönetici ekleyin.

Önümüzdeki üç hafta içinde Sayfanızın kimliğini doğrulayamazsanız,hayranlarınıza haber yayınlama yeteneğini kaybedebilirsiniz. "

böyle bir uyarı alıyorsanız yapmanız gerekenleri yapıp 1 hafta kadar beklemek!

Yapmanız gereken 3 şey var.

Adım 1: Facebook hayran sayfasında bulunan internet sitesi bölümüne sayfanızın ismini yazmalısınız.
Adım 2: Web sitenize buradan yada sayfa üzerinden sayfayı düzenle deyip, Hayran Kutusu ile Tanıt yazısına tıklayıp özelliklerini sizin seçeceğiniz bir hayran kutusu kodu almanız gerekmektedir. Kodu sayfanızda herhangi bir yere koyabilirsiniz.
Adım 3: Aldığınız siteismi.com (uzantı-farketmez(net-org-com.tr gibi)) üzerinden bir e-posta hesabı açmanız gerekmektedir; facebookadmin@siteismi.com gibi. Ardından aldığınız bu hesap ile facebookta yeni bir kullanıcı hesabı oluşturacaksınız. Facebook Hesabını onayladıktan sonra sayfanıza yönetici olarak atamalısınız.
Adım 4: 1 yada 3 hafta beklemelisiniz. Benim sayfamdaki bu yazı istenilenleri yerine getirdikten 1 hafta içerisinde kalktı.

(Ayrıca sayfa doğrulama isteği için size bir kaç soru soruyor. O bilgileri gösterdiğiniz bilgilerinizle doldurup göndermelisiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder