7 Eylül 2010 Salı

Sagopa Kajmer Hep Taarruz Var Dinle


Sagopa Kajmer Hep Taarruz Var Dinle

Klibi sitemizde yayınlamadan önce azda olsa sanatçımızın biyografisinden bahsedelim. Sagop Kajmer 2009 yılında çıkartmış olduğu Hep Taaruz Var Sagopa'nın yazdığı en güzel parçalardan biri olduğunu söylüyor hayranları. Sagopa Kajmer`in gerçek ismini bir çoğumuz merak ediyordur tabiki, işte Sagopa`nın gerçek ismi Yunus Özyavuz`dur. Sanatçımız Sagopa Kajmer`in söylemiş olduğu Hep Taaruz Var şarkısını sitemizden online bir vaziyette dinleyebilir ve izleyebilirsiniz.
Sagopa Kajmer Hep Taarruz Var Dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayınız :)



Sagopa Kajmer - Hep Taarruz Var Şarkı Sözü

Bi güne daha el salladım,giden gitti.
Ve o günün şahitleride gayıba karıştı.
Ben düşünmek işin içinden çıkamadm heeç,
Bir düş kurdum bin düşündüm düştüm ben..
Düştüğüm rüküş düşlerden düşe düşe bi hal oldum ben.
Var gücümle savaşıp çatışmaktayım.
Yabancılık çekerek alışmaktayım..
İşte onlar yaban insanlar,
İşte onlar meyvelerime sapanla taş atanlar.
Ağızları lahım filleri kahverengi,
Bulunamaz Sago’nun dengi,
Beni anlaman için gerek biraz bilgi..
İlim ilim demek,kendini bilmek demek,
Hayat demek değildir sabah,öğle,akşam yemek yemek,
Bilekle gelen emekten yemekse hüner demek,
Bunun için savaş gerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder