7 Eylül 2010 Salı

İsmail Yk Yar Gitme Dinle


İsmail Yk Yar Gitme Dinle

Ailesinden gelen bir müzik ilgisiyle İsmail YK kardeşleriyle birlikte büyük bir çıkış yakaladıktan kardeşlerinden ayrılarak tek başına şarkı söylemeye başladı. İsmail YK`nın tek başına söylediği ilk parçası Şappur Şuppur olup kardeşlerinden çok şey kaptığını bu klipte göstermiştir. Sanatçımız İsmail YK`nın söylemiş olduğu Yar Gitme şarkısını sitemizden indirmeden online bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz. İsmail Yk Yar Gitme Dinledikten sonra yorumlarınızı unutmayınız :] İyi seyirler.



İsmail Yk - Yar Gitme Şarkı Sözü

üzme seven bu yüreğimi
ne olur bu aşkımızı öldürmeyelim
yazık günah denir buna
bitirmeyelim

söyle bunu sen nasıl yaparsın
bütün hayallerimi nasıl yıkarsın
öyle güzel günler yaşamıştık
bunları sen unutamazsın

ben sana çokmu geldim
yoksa bir hata mı ettim
ne olursun sevgilim
bu aşkımızı öldürmeyelim

seni mutlu edebilmek için gözbebeğim gibi sevdim
senden bu güne kadar hiç birşey istemedim
ama ilk defa birşey istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder