6 Ekim 2010 Çarşamba

Betül Demir Herkes Haklı Dinle Şarkı Sözleri Video Klib izle


Betül Demir Herkes Haklı Dinle

Betül Demir Herkes Haklı Dinle,Betül Demir Herkes Haklı Klibi izle,Betül Demir Herkes Haklı Şarkı Sözleri,Betül Demir Herkes Haklı Mp3 Dinle,Betül Demir Herkes Haklı Video Klibi izle,Herkes Haklı Dinle,Herkes Haklı Video Klibi izle,Herkes Haklı Şarkı Sözü,Herkes Haklı Mp3 Dinle



Betül Demir - Herkes Haklı - Şarkı Sözleri
Kime kızayım hangi nedenle hakla
Hele yalınız değişik yüzlü bir farkla
Bulduğumuz huzurlar tanıdık yakınen
Kim atmıyor icab edince farkla

Of ya herkes haklı aslında
Ofya kininde hep kastında
Of ya bir ton dayağı bastında
Aklına uydum kalbini esgeçtim

hop hop hop bi dur toplayacam
Yok yok yok bi daha yapmıycam
Oh oh oh be söyledim kurtuldum
Sen hala inadından çatlıycan

hop hop hop bi dur toplayacam
Yok yok yok bi daha yapmıycam
Oh oh oh be söyledim kurtuldum
Sen hala inadından çatlıycan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder