31 Ağustos 2010 Salı

İbrahim Erkal İnsafsız Dinle


İbrahim Erkal İnsafsız Dinle

Evet ziyaretçilerim yepyeni bir şarkıyla sizlerle birlikteyiz yine. Bu seferki şarkımız biraz acıklı bir şarkı yani arabeske yakın bir şarkı. İbrahim Erkal'ın söylemiş olduğu İnsafsız şarkısını sizlerle paylaşmış bulunmaktayız. İbrahim Erkal her zamanki gibi bu seferde arabesk bir şarkıyla karşımızda. Yine gençlere hitap eden bir şarkı olduğu için gençler tarafından çok sevilen bir sanaçtı. İbrahim Erkal İnsafsız Dinledikten sonra yorumlarınızı esirgemeyiniz..



İbrahim Erkal – İnsafsız Şarkı Sözü

Sen canımdan da candın
Hiç bitmeyecek sandım
Kapıldım birkere seyrine sevdanın
Nefes bile almadım

Bir sana yandım ben
Bir sana kitapsız
Bir sana aldandım
Bir sana insafsız

Bu sevda böyle gitmez
Yarın düne kar emez
İnceden inceye kavrulur savrulur
Gönül sahillerinde

Bir sana yandım ben
Bir sana kitapsız
Bir sana aldandım
Bir sana insafsız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder